مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 28 مهر 1400 ساعت 04:402021-10-20سياسي

نظارت و بازرسی از اصناف و ادارات مهریز تشدید شد


فرماندار مهریز از طرح تشدید نظارت و بازرسی از اصناف و ادارات مهریز خبر داد و گفت: کلیه صنوف و کارمندان ادارات موظف به ارائه کارت واکسیناسیون خود به بازرسان و قرار دادن آن در معرض دید مشتریان و ارباب رجوع هستند.

- ایسنا/یزد فرماندار مهریز از طرح تشدید نظارت و بازرسی از اصناف و ادارات مهریز خبر داد و گفت: کلیه صنوف و کارمندان ادارات موظف به ارائه کارت واکسیناسیون خود به بازرسان و قرار دادن آن در معرض دید مشتریان و ارباب رجوع هستند.

رضا زارع زاده در جلسه ستاد کرونا شهرستان گفت: گشت های مشترک فرمانداری، شبکه بهداشت و درمان، اتاق اصناف و اداره صمت از صنوف مختلف شهرستان مهریز دایر شده است.

وی مهمترین هدف این گشت ها را بررسی واکسیناسیون، استفاده از ماسک و رعایت فاصله گذاری اجتماعی در صنوف و ادارات مهریز عنوان کرد و افزود: امیدواریم با تشدید این اقدامات از امروز شاهد افزایش رعایت نکات بهداشتی و کاهش آمار ابتلا به این بیماری در سطح شهرستان باشیم.

فرماندار تأکید کرد: همه صنوف گروه های شغلی ملزم به دریافت واکسن هستند و هنگام مراجعه بازرسان باید کارت واکسن آن ها در معرض دید باشد.

زارع زاده با بیان این که کلیه اصناف باید کپی کارت واکسن خود را در کنار کارت بهداشت در معرض دید مشتری قرار دهند، اظهار کرد: روسا و کارمندان ادارات نیز باید


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نظارت و بازرسی از اصناف و ادارات مهریز تشدید شد

نظارت و بازرسی از اصناف و ادارات مهریز تشدید شد