مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 28 مهر 1400 ساعت 04:402021-10-20اقتصادي

تازه واردان به گزارش کیفی خودروهای داخلی در شهریور ماه


پس از توقف تولید پژو 2008 با پنج ستاره کیفی، دناپلاس توربو اتوماتیک تنها خودرو با این سطح کیفی در جداول ارزیابی بود، حال اما در گزارش ارزیابی شهریور ماه حضور دو خودرو جدید دیگنتی شرکت بهمن موتور و تارا ایران خودرو دیده می شود که به ترتیب پنج ستاره و چهار .

- پس از توقف تولید پژو 2008 با پنج ستاره کیفی، دناپلاس توربو اتوماتیک تنها خودرو با این سطح کیفی در جداول ارزیابی بود، حال اما در گزارش ارزیابی شهریور ماه حضور دو خودرو جدید دیگنتی شرکت بهمن موتور و تارا ایران خودرو دیده می شود که به ترتیب پنج ستاره و چهار ستاره کیفی را به خود اختصاص داده اند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، براساس گزارش ارزیابی شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران (ISQI) از خودروهای سواری تولیدی در شهریور ماه خودروسازان داخلی، با کیفیت ترین خودرو دناپلاس توربواتوماتیک ایران خودرو و دیگنتی بهمن موتور با کسب پنج ستاره کیفی هستند و پس از آن هشت خودرو چهار ستاره ( با ورود تارا به ارزشیابی های کیفی) و 19 خودرو سه ستاره قرار گرفته اند؛ کم کیفیت ترین خودروی تولید خودروسازان داخلی در بخش سواری، MVM X33 S مدیران خودرو شناخته شده است که همچنان دو ستاره تولید می شود.

طبق ارزیابی صورت گرفته در سطح قیمتی 1 تنها به خودرو تیگو 7 مدیران خودرو اشاره شده که سه ستاره از پنج ستاره کیفی را به خود اخ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تازه واردان به گزارش کیفی خودروهای داخلی در شهریور ماه

تازه واردان به گزارش کیفی خودروهای داخلی در شهریور ماه