مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 28 مهر 1400 ساعت 03:552021-10-20سياسي

تصمیمات سفرهای استانی سریع اجرا نشود این سفرها نتیجه عکس خواهد داشت


باید تصمیمات اتخاذ شده در سفرهای استانی آقای رییس جمهور هر چه سریع تر اجرایی شود چرا که در صورت تأخیر در اجرای این تصمیمات شاهد نتیجه عکس و بروز شرایطی بر علیه انجام این سفرها و فضای منفی در مورد آن خواهیم بود.

- حبیب اله دهمرده نماینده مردم زابل در است چرا که نظام ما یک نظام مردمی است و مسؤولان باید در میان مردم حضور داشته باشند و از مشکلات آنها مطلع باشند.

وی افزود:  نکته مهمی که در سفرهای استانی وجود دارد این است که باید تصمیمات گرفته شده هر چه سریع تر اجرایی شود و فاصله اتخاذ تصمیمات در این سفرها و اجرای آن به حداقل کاهش یابد.

نماینده مردم زابل در مجلس اظهار داشت: باید مراقب بود که بین اتخاذ تصمیمات در سفرهای استانی و اجرای آنها فاصله نیفتد که اگر چنین شود انجام این سفرها نتیجه عکس خواهد داشت و ما شاهد فضایی حتی بر علیه انجام این سفرها خواهیم بود و علاوه بر مخالفان موافقان سفرهای استانی هم زبان به انتقاد خواهند گشود.

دهمرده خاطرنشان کرد: در شرایط فعلی هم منتقدان و مخالفان سفرهای استانی عنوان می کنند که حال که آقای رییسی به چند استان سفر کرده باید بحث اجرای تصمیمات اتخاذ شده در این سفرها را پیگیری کند و بعد به سفرهای بعدی خود به استان ها بپردازد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تصمیمات سفرهای استانی سریع اجرا نشود این سفرها نتیجه عکس خواهد داشت

تصمیمات سفرهای استانی سریع اجرا نشود این سفرها نتیجه عکس خواهد داشت