مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 28 مهر 1400 ساعت 03:552021-10-20ورزشي

استفاده صحیح از حداقل امکانات ورزشی در شهرستان زرآباد


معاون فرماندار شهرستان زرآباد در جنوب سیستان و بلوچستان گفت: از حداقل امکانات موجود در بحث ورزشی به نحواحسن استفاده کرد.

- ایسنا/سیستان و بلوچستان معاون فرماندار شهرستان زرآباد در جنوب سیستان و بلوچستان گفت: از حداقل امکانات موجود در بحث ورزشی به نحواحسن استفاده کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا،اسماعیل بلیده ای در جلسه هم اندیشی به مناسبت هفته تربیت بدنی با محور ساماندهی هیات های ورزشی شهرستان زرآباد،اظهار کرد: گسترش ورزش های بومی و محلی،آبی و ساحلی در کنار ورزش های رزمی به پویایی جامعه کمک شایان می کنند.

وی افزود: زرآباد در بحث فوتبال از استعدادهای نهفته ای برخوردار است که با همکاری یکدیگر باید این استعدادها را شناسایی و شکوفا کنیم.

معاون فرماندار زرآباد با اشاره به اینکه برای هر یک از روستاهای سطح شهرستان یک اماکن ورزشی در نظر گرفته شود، ادامه داد: تشکیل انجمن های مردم نهاد به رشد همه جانبه جامعه کمک می کند و این انجمن ها در میان مردم از جایگاه ویژه ای برخوردارند چرا که برخواسته از دل مردم و بطن جامعه هستند.

سرپرست اداره ورزش و جوانان شهرستان زرآباد نیز در این جلسه،گفت: با فعال شدن هیات ورزشی این شهرستان مسابقاتی در رشته های مختلف برای شناسایی استعدادهای نهفته برگزار خواهد شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

استفاده صحیح از حداقل امکانات ورزشی در شهرستان زرآباد

استفاده صحیح از حداقل امکانات ورزشی در شهرستان زرآباد