مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 27 مهر 1400 ساعت 22:102021-10-19اقتصادي

نیاز 2 هزار میلیاردی برای تکمیل 243 کیلومتر جاده در خوزستان


معاون مهندسی و ساخت راه اداره کل راه و شهرسازی خوزستان گفت: در حال حاضر ساخت و بهسازی 243 کیلومتر جاده و پل در قالب 41 پروژه در حال اجرا است که به اعتباری بالغ بر 2 هزار میلیارد تومان جهت تکمیل آن ها نیاز است.

- ایسنا/خوزستان معاون مهندسی و ساخت راه اداره کل راه و شهرسازی خوزستان گفت: در حال حاضر ساخت و بهسازی 243 کیلومتر جاده و پل در قالب 41 پروژه در حال اجرا است که به اعتباری بالغ بر 2 هزار میلیارد تومان جهت تکمیل آن ها نیاز است.

رضا امیرپور در گفت وگو با ایسنا، اظهار کرد: بدون در نظر گرفتن راه های روستایی در استان خوزستان، راه های استان شامل 6 هزار و 243 کیلومتر هستند که یک هزار و 668 کیلومتر از آن، راه شریانی است.

وی در خصوص پروژه های راهسازی اداره کل راه و شهرسازی، ادامه داد: در حال حاضر ساخت و بهسازی 243 کیلومتر جاده و پل در قالب 41 پروژه در حال اجرا است که به اعتباری بالغ بر 2 هزار میلیارد تومان جهت تکمیل آن ها نیاز است.

معاون مهندسی و ساخت راه اداره کل راه و شهرسازی خوزستان گفت: مهمترین اولویت حال حاضر، تکمیل پروژه های نیمه تمام و در دست اقدام است و اولویت دیگر این است که به تناسب میزان تردد در راه های استان، زیرساخت های موجود این جاده ها و درجه کیفی آن ها را توسعه دهیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نیاز 2 هزار میلیاردی برای تکمیل 243 کیلومتر جاده در خوزستان

نیاز 2 هزار میلیاردی برای تکمیل 243 کیلومتر جاده در خوزستان