مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 27 مهر 1400 ساعت 21:352021-10-19اقتصادي

بیتکوین در آستانه ثبت رکورد قیمتی جدید


بیتکوین در ادامه رکوردزنی های خود وارد کانال 63 هزار دلاری شد.

- بیتکوین در ادامه رکوردزنی های خود وارد کانال 63 هزار دلاری شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از کوین تلگراف، هنوز 100 روز از زمانی که قیمت بیتکوین پس از دور تازه ممنوعیت های اعمالی چین نصف شد و به 30 هزار دلار رسید نگذشته است که این ارز بار دیگر در آستانه ثبت یک رکورد تاریخی جدید است.

ویلی وو- تحلیلگر رمزارزها گفت: حرکت چین علیه استخراج کنندگان بیتکوین بیشتر یک تاثیر منفی موقت روی بازار داشت اما گمان نمی کنم بتواند مسیر تاریخ بیتکوین را عوض کند.

در اوج دوره ممنوعیت چین شاهد بودیم که در نتیجه توقف فعالیت استخراج کنندگان چینی، ضریب سختی شبکه بیتکوین نصف شد و قیمت ها به شدت ریزش کرد اما این ممنوعیت خیلی هم به ضرر شبکه استخراج نشد چرا که این شبکه امروز بیش از هر زمان دیگری متنوع است و در سراسر جهان گسترش یافته است.

قیمت بیتکوین در رالی قیمتی دو هفته اخیر خود از محدوده 44 هزار دلار به 63 هزار دلار رسیده و با توجه به ورود سنگین سرمایه جدید انتظار می رود که بیتکوین موفق شود رکورد قیمتی قبلی خود را بشکند و وارد کانال 64 هزار دلاری شود.

برخی از معامله گران از بیتکوین 80 هزار دلاری خبر می دهند و افراد خوش بین تر چشم به بیتکوین 100 هزار دلاری دوخته اند هر چند که عده ای نیز معتقدند به دنبال ه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بیتکوین در آستانه ثبت رکورد قیمتی جدید

بیتکوین در آستانه ثبت رکورد قیمتی جدید