مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 27 مهر 1400 ساعت 21:352021-10-19ورزشي

ضرورت توسعه حمل و نقل شهری و افزایش تخت بیمارستانی در دشت ورامین


نماینده مردم دشت ورامین در دیدار با استاندار تهران بر ضرورت توسعه حمل و نقل شهری و افزایش تخت بیمارستانی در این منطقه تاکید کرد و گفت: - ، حسین نوش آبادی شامگاه سه شنبه در جمع خبرنگاران از دیدار با استاندار جدید تهران خبر داد و اظهار داشت: در این جلسه مهمترین مسائل و مشکلات دیار پانزده خرداد مورد بحث و تبادل نظر قرار گرفت.

نوش آبادی ضمن تبریک مجدد به منصوری استاندار تهران و آرزوی موفقیت بیش از پیش برای ایشان، حضور وی را فرصتی مغتنم و امتیازی خاص برای پیشرفت و آبادانی استان تهران، بویژه شهرستان های ورامین، قرچک و پیشوا دانست و تعلق خاطر و شناخت ایشان از این منطقه را زمینه ساز رشد و توسعه دیار پانزده خرداد برشمرد.

نماینده شهرستان های ورامین، قرچک و پیشوا در مجلس شورای اسلامی عنوان داشت: توسعه حمل و نقل شهری و تسریع در راه اندازی قطار شهری، توسعه راه های مواصلاتی، افزایش حقابه کشاورزان و آب شرب شهرها و روستاها از سد ماملو، توسعه تخت های بیمارستانی و تسریع در ساخت بیمارستان پیشوا و توسعه بیمارستان شهید مفتح ورامین و شهید ستاری قرچک قسمتی از موارد مطروحه با استاندار تهران بود.

وی گفت: در خصوص توجه بیشتر به رفع محرومیت بخش های جوادآباد و جلیل آباد، بهسازی و تعریض جاده ورامین به چرمشهر و جوادآباد و اتصال به آزاد راه الغدیر،


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ضرورت توسعه حمل و نقل شهری و افزایش تخت بیمارستانی در دشت ورامین

ضرورت توسعه حمل و نقل شهری و افزایش تخت بیمارستانی در دشت ورامین