مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 27 مهر 1400 ساعت 21:202021-10-19اقتصادي

خبرهای خوش برای کامیون داران و کامیون های رسوبی مانده در گمرک


دبیر کانون انجمن های صنفی کامیونداران اعلام کرد که حدود 15 درصد از کامیون های رسوبی مانده در گمرک های کشور در شرایطی که مهلت قضایی یک ماه به پایان رسیده است ترخیص شده است اما در هفته آینده خبرهای خوبی در انتظار کامیونداران اما در هفته آینده کامیونداران .

- دبیر کانون انجمن های صنفی کامیونداران اعلام کرد که حدود 15 درصد از کامیون های رسوبی مانده در گمرک های کشور در شرایطی که مهلت قضایی یک ماه به پایان رسیده است ترخیص شده است اما در هفته آینده خبرهای خوبی در انتظار کامیونداران اما در هفته آینده کامیونداران خبرهای خوبی در این زمینه خواهند شد شنید.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، ماه گذشته در جریان بازدیدهای مسئولان دستگاه قضایی از گمرک های کشور مشخص شد که حدود شش هزار دستگاه کامیون وارداتی دست دوم در گمرک های کشور رسوب کرده است و ترخیص نمی شود در این راستا جلسات متعددی بین نمایندگان کامیونداران، دستگاه قضایی و دیگر دستگاه های اجرایی متولی از جمله گمرک، سازمان راهداری، وزارت صنعت، معدن و تجارت، بانک مرکزی و.

برگزار شد و نهایتاً مسئولان دستگاه قضایی اعلام کردند که مسئولان متولی تا یک ماه فرصت برای ترخیص این کامیون ها دارند و کامیونداران باید بتوانند هرچه سریعتر به خودرویی که سفارش داده اند، دست پیدا کنند تا روند نوسازی ناوگان سریعتر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خبرهای خوش برای کامیون داران و کامیون های رسوبی مانده در گمرک

خبرهای خوش برای کامیون داران و کامیون های رسوبی مانده در گمرک