مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 27 مهر 1400 ساعت 20:052021-10-19بين الملل

تخت روانچی اتهامات اسراییل علیه ایران را رد کرد


مجید تخت روانچی سفیر و نماینده دائم ایران در سازمان ملل متحد تاکید کرد: رژیم اسراییل باید به خاطر نقض حقوق بشر بین المللی و حقوق بشردوستانه در سرزمین اشغالی فلسطین پاسخگو باشد و چنین جنایاتی نباید بدون مجازات بماند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از ایرنا، سفیر و نماینده دائم جمهوری اسلامی ایران نزد سازمان ملل متحد روز سه شنبه به وقت محلی در نشست شورای امنیت در مورد بررسی وضعیت خاورمیانه افزود: موضوع فلسطین افزود: وضعیت کنونی در سرزمین اشغالی فلسطین نگران کننده است و تداوم این وضعیت موجب نگرانی شدید جامعه بین المللی است.

ارشد ترین دیپلمات ایران در سازمان ملل اضافه کرد: مردم فلسطین همچنان از یک اشغال وحشیانه که برای بیش از هفت دهه به طول انجامیده است، رنج می برند.

وی تصریح کرد: اسراییل به عنوان یک قدرت اشغالگر، سیاست ها و اقدامات مخرب و تجاوزکارانه خود علیه مردم فلسطین را تشدید کرده و منجر به تلفات مردم عادی از جمله کودکان شده است.

تخت روانچی اظهار داشت: در این میان، رژیم اسراییل به هتک حرمت مقدسات مذهبی و اسلامی ادامه داده است.

مسجد الاقصی به عنوان نمونه بارز چنین تجاوزاتی، به طور مداوم هدف حملات، تحریکات و تهاجمات روزانه رژیم اسراییل برای تسریع در اجرای طرح غیرقانونی اسراییل در زمینه تقسیم زمانی و مکانی این حرم مطهر بوده ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تخت روانچی اتهامات اسراییل علیه ایران را رد کرد

تخت روانچی اتهامات اسراییل علیه ایران را رد کرد