مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 27 مهر 1400 ساعت 20:002021-10-19اقتصادي

استقبال گروه بستانچی از استارتاپ ها و طرح های دانش بنیان در صنعت تهویه مطبوع


مهدی بستانچی رییس هیأت مدیره گروه صنعتی بستانچی، صاحبان ایده ی استارتاپ یا طرح های دانش بنیان در زمینه سیستم های تهویه مطبوع را دعوت به همکاری کرد.

بستانچی گفت: بر اساس برنامه استراتژیک گروه صنعتی بستانچی، یکی از رویکردهای اصلی ما حمایت از طرح ها و تولیدات دانش بنیان و حمایت و راه اندازی استارتاپ در زمینه سیستم های تهویه مطبوع است.

ما با سرمایه گذاری قابل توجه و دورهم جمع کردن برترین متخصصان رشته های مختلف و نخبگان دانشگاه ها بزرگترین مرکز تحقیق و توسعه (R&D) در زمینه سیستم های تهویه مطبوع خاورمیانه را راه اندازی کردیم که از دل محصولات فوق العاده سطح بالایی به لحاظ فناوری تولید شده است.

وی تاکید کرد: ما توانستیم در سال 1399 بعد از مدت ها تلاش و تحقیق با تولید دانش فنی به فناوری ساخت فن ها و جت فن های ضد حریق تونلی و پارکینگی در ایران دست پیدا کنیم که در پروژه های ملی مانند تونل های آزاده راه تهران - شمال و تونل پونه در آزاد راه اراک - خرم آباد و ایستگاه مترو مولوی در تهران از آنها استفاده شد.

مهدی بستانچی رییس هیأت مدیره گروه صنعتی بستانچی با اشاره به برگزاری بیستمین دوره نمایشگاه بین المللی صنعت تاسیسات ایران گفت: از مهندسین، افراد خلاق و پژوهشگرانی که در صنعت تهویه مطبوع ایده ی استارتاپی یا طرح دانش بنیانی دارند دعوت می ک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

استقبال گروه بستانچی از استارتاپ ها و طرح های دانش بنیان در صنعت تهویه مطبوع

استقبال گروه بستانچی از استارتاپ ها و طرح های دانش بنیان در صنعت تهویه مطبوع