مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 27 مهر 1400 ساعت 19:552021-10-19ورزشي

قهرمان گیلانی که مجبور شد نماینده تهران و مازندران شود!


صادق رحیمی پور قهرمان شنای گیلانی درخصوص شرکت به عنوان نماینده استان مازندران در مسابقات قهرمانی کشور گفت: مسابقات 5 کیلومتر را بنده از طرف تیم رعد پدافند هوایی ارتش تهران شرکت کردم که خوشبختانه موفق شدیم عنوان قهرمانی را کسب کنیم و مسابقات دو کیلومتر .

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از آستانه اشرفیه، صادق رحیمی پور قهرمان شنای گیلانی که عنوان های زیادی در سطح کشور و استان دارد در مورد مشکلات و سختی ها و ناملایمتی های مسؤولین و متولیان ورزش با خبرنگار ما سخن گفته است.

  رحیمی پور شنا را از استخر آب و برق رشت از چهارده سالگی شروع کرده و محل زندگی اش آستانه اشرفیه است و در شهرش همه او را به عنوان یک قهرمان می شناسند و احترام خاصی برایش قائل هستند.

  این قهرمان شنای گیلانی، مربی گری درجه یک شنا، ناجی گری درجه یک، مربی گری واترپولو، دبیر نجات غریق لاهیجان و ریاست هیات شنا آستانه اشرفیه را در کارنامه ورزشی اش دارد و در حال حاضر رییس هیات سه گانه آستانه اشرفیه هست از مشکلات و سختی های ورزشی با او گفت وگو کرده ایم.

  صادق رحیمی پور با اشاره به مسابقات و قهرمانی هایش اظهار کرد: متاسفانه هیات شنا استان گیلان هیچ حمایتی از ما نکرده و مدال قهرمانی های بسیاری دارم و بیش از 20 عنوان قهرمانی و نایب قهرمانی کشوری دارم که جدیدترینش هم قهرمانی آ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

قهرمان گیلانی که مجبور شد نماینده تهران و مازندران شود!

قهرمان گیلانی که مجبور شد نماینده تهران و مازندران شود!