مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 27 مهر 1400 ساعت 19:152021-10-19ورزشي

هورا! من بهتر باختم!


برخی هواداران پرسپولیس و استقلال دارند در فضای مجازی تلاش فراوانی دارند که به هم ثابت کنند تیم محبوب آنها در برابر الهلال بازنده شایسته تری بوده؛ - این طرفی ها می گویند ما بیشتر موقعیت ایجاد کردیم و آن طرفی ها جواب می دهند ما در ورزشگاه حریف باختیم، نه زمین بی طرف.

به راستی که چه افتخار بزرگی؛ دست هر دوتای شما و کل مدیران و مسئولان فوتبال این مملکت درد نکند! به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، رسول بهروش، خبرنگار، در یادداشتی در روزنامه همشهری نوشت: دو تیم عربستانی، چهار تیم ایرانی را از لیگ قهرمانان آسیا اوت کرده اند.

بعد اینجا سرخابی ها به جان هم افتاده اند و کری می خوانند که دل تان بسوزد! ما بهتر به الهلال باختیم! حقیقتا که چقدر تأسف بار است این اوضاع.

الهلال در دو مرحله پیاپی به ترتیب استقلال و پرسپولیس را حذف کرد، النصر عربستان هم بعد از کنارزدن فولاد در مرحله گروهی، در یک چهارم نهایی بر تراکتور چیره شد تا دو باشگاه اهل ریاض تمام سهمیه های ایران را بسوزانند و خلاص.

این داستان نیاز به تعمق جدی دارد اما در کمال شگفتی به جای آن که فکر کنیم و ببینیم چطور این بلا سرمان آمده و چرا سه دهه است قهرمان آسیا نمی شویم، شاهد سطحی ترین کری خوانی های تاریخ بشریت هستیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هورا! من بهتر باختم!

هورا! من بهتر باختم!