مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 27 مهر 1400 ساعت 18:502021-10-19اقتصادي

بازدید سفیر کشور غنا از کارگاه های مبلمان منبت ملایر


سفیر کشور غنا حضور منبت کارانی از شهرستان ملایر در این کشور به منظور تبادل هنری و حضور افرادی از کشور غنا در ایران را یکی از پیشنهادات مطرح شده در بازدید از شهرک صنعتی مبلمان حاجی آباد ملایر برشمرد و گفت: - بازدید از کارخانه کشمش نیز ظرفیت بالای صادرات این محصول را نشان داد و امیدواریم در این زمینه تبادل نظر بیشتری داشته باشیم.

اریک اسوبواتنگ شامگاه سه شنبه 27 مهر ماه در حاشیه بازدید از شهرک صنعتی مبلمان حاجی آباد ملایر اظهار کرد: ما به دعوت از اتاق بازرگانی استان همدان و به منظور ایجاد روابط تجاری بین دو کشور ایران و غنا، سفری دو روزه به استان همدان داشتیم.

وی ارتباط تجاری بین دو کشور را جالب و مفید دانست و گفت: انتظار می رود هر دو کشور روابط سیاسی بهتری را برای یکدیگر تفسیر کنند و این امر بدون حضور بخش خصوصی امکان پذیر نیست.

اسوبواتنگ از برگزاری جلسات متعدد به منظور تحکیم روابط اقتصادی دو کشور خبر داد و افزود: خداوند این فرصت را برای ما فراهم کرد تا روابط مستحکم تری برای کشف بیشتر نظریات یکدیگر و تبادل پیشنهادات تجاری داشته باشیم.

سفیر کشور غنا تصریح کرد: بازدید از این شهرک صنعتی مبلمان، دید بازتری نسبت به این هنر در ایران به من داد و برای من جالب بود که تمامی مراحل کار با دست انجام می شود و این یک هنر دستی واقعی است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بازدید سفیر کشور غنا از کارگاه های مبلمان منبت ملایر

بازدید سفیر کشور غنا از کارگاه های مبلمان منبت ملایر