مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 27 مهر 1400 ساعت 18:152021-10-19اقتصادي

بازدید پنج ساعته رییس کل دادگستری گلستان از شهرک صنعتی آق قلا


رییس کل دادگستری استان گلستان در ادامه بازدیدهای میدانی از حوزه های قضایی استان در صدر هیئتی از اعضای ستاد اقتصاد مقاومتی دادگستری استان، از واحدهای تولیدی شهرک صنعتی آق قلا بازدید کرد.

- ایسنا/گلستان رییس کل دادگستری استان گلستان در ادامه بازدیدهای میدانی از حوزه های قضایی استان در صدر هیئتی از اعضای ستاد اقتصاد مقاومتی دادگستری استان، از واحدهای تولیدی شهرک صنعتی آق قلا بازدید کرد.

حیدر آسیابی پس از این بازدید در نشست با فعالان اقتصادی این شهرک صنعتی، گفت: پیامدهای حقوقی در انتظار مدیران دستگاه هایی است که مصوبات کارگروه رفع موانع تولید را اجرا نمی کنند.

رییس کل دادگستری گلستان افزود: مصوبات کارگروه رفع موانع تولید لازم الاجراست و در صورتی که دستگاه ها نسبت به اجرای مصوبات تمکین نکنند، واحد تولیدی ذینفع یا سازمان صمت می توانند به مرجع قضایی، اعلام جرم کنند.

وی به تلاش های دادگستری برای کاستن تنش ها بین کارگر و کارفرما هم اشاره کرد و افزود: برای کاهش تنش در پرونده های اختلافی کارفرما و کارگر هم تلاش می کنیم تا پیش از صدور رای، پرونده را به شورای حل اختلاف ارجاع دهیم تا مشکل با توافق طرفین حل و فصل شود و پیامدهای این اختلافات دامن گیر تولید نشود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بازدید پنج ساعته رییس کل دادگستری گلستان از شهرک صنعتی آق قلا

بازدید پنج ساعته رییس کل دادگستری گلستان از شهرک صنعتی آق قلا