مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 27 مهر 1400 ساعت 17:502021-10-19ورزشي

برگزاری مسابقات تیراندازی برای دختران مناطق کم برخوردار اهواز


یک دوره مسابقه تیراندازی برای دختران یکی از مناطق کم برخوردار اهواز توسط اولین سمن ورزشی در اهواز، برگزار شد.

- ایسنا/خوزستان یک دوره مسابقه تیراندازی برای دختران یکی از مناطق کم برخوردار اهواز توسط اولین سمن ورزشی در اهواز، برگزار شد.

زینب سلمان زاده در گفت و گو با ایسنا، اظهارکرد: امروز (سه شنبه 28مهرماه) به مناسبت هفته تربیت بدنی یک بازدید و مسابقه تیراندازی با تفنگ برای تعدادی از دختران یکی از مناطق کم برخوردار اهواز (کریشان) در سالن تیراندازی قدس برگزار کردیم.

وی بیان کرد: بدون شک ورزش به عنوان یکی از مهمترین ارکان تامین شادابی و سلامت، نه تنها برای جسم بلکه روان آدمی و نیز شاخص اصلی اجتماعی و فرهنگی در زندگی بشر نقشی اساسی و بنیادی دارد.

به همین دلیل نه تنها یک روز که تمام روزها و ساعتهای زندگی انسان را مخصوصا درخصوص دختران و زنان مناطق کم برخوردار که متاسفانه اوقات فراغت خاصی ندارند تحت الشعاع قرار میدهد؛ دخترانی که طبق صحبتی که امروز با آن ها داشتم شب گذشته از اشتیاق برای حضورشان برای اولین بار در یک سالن تیراندازی نمی توانستند بخوابند.

مدیر اولین سمن ورزشی در اهواز و مدیر مؤسسه حرکت جاوید خوزستان ادامه داد: در مؤسسه حرکت جاوید خوزستان برنامه هایی همچون فعال کردن رشته ورزشی تای چی در قالب ورزش صبحگاهی در سطح اه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برگزاری مسابقات تیراندازی برای دختران مناطق کم برخوردار اهواز

برگزاری مسابقات تیراندازی برای دختران مناطق کم برخوردار اهواز