مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 27 مهر 1400 ساعت 17:502021-10-19بين الملل

بعید بودن تشکیل دولت عراق قبل از تابستان آینده از نظر گزارش آمریکایی


سایت وُرد پالتیک ریویو آمریکا پیش بینی کرد، مسیر طولانی و پر پیچ و خم عراق برای مذاکرات بعد از انتخابات 10 اکتبر بین فراکسیون های مختلف تا رسیدن به زمان سوگند دولت جدید تا تابستان آینده طول بکشد.

- گزارش آمریکایی تشکیل دولت عراق قبل از تابستان آینده را بعید دانست سایت "وُرد پالتیک ریویو" آمریکا بعید ندانست مسیر طولانی و پر پیچ و خم عراق برای مذاکرات بعد از انتخابات 10 اکتبر بین فراکسیون های قوی و مسلح تا رسیدن به زمان سوگند دولت جدید تا تابستان آینده طول بکشد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، براساس گزارش این سایت آمریکایی، نتایج انتخابات به ظهور تحولات مهم عدیده ای در توازن قدرت های داخلی منجر شد و خطر وقوع خشونت ها در مرحله گذار وجود دارد و این امر ثبات این کشور را تهدید می کند.

این گزارش احتمال داده تا ماه ها از مذاکرات بگذرد و براساس سیاست لبه پرتگاه دولت توافق ملی دیگری به ریاست نخست وزیری ضعیف تشکیل شود که به همه طرف های پیروز و شکست خورده اجازه مشارکت در تقسیم غنائم و فساد را می دهد و از مسؤولیت شکست حکومت در عراق طفره می رود.

این گزارش اشاره کرد، میزان مشارکت بسیار کم بود، به طوریکه 43 درصد رای دهنده ثبت نام کننده رای خود را به صندوق انداختند و در مقایسه با انتخابات قبلی میزان رای دهندگان کاهش شرکت در انتخابات را نشان می داد به


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بعید بودن تشکیل دولت عراق قبل از تابستان آینده از نظر گزارش آمریکایی

بعید بودن تشکیل دولت عراق قبل از تابستان آینده از نظر گزارش آمریکایی