مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 27 مهر 1400 ساعت 17:452021-10-19سياسي

برپایی 300 میز خدمت در سفر رییس جمهوری


مدیر صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستاییان و عشایر استان اردبیل گفت: همزمان با سفر رییس جمهور در بیش از 300 روستای استان اردبیل میز خدمت دایر می شود.

- ایسنا/اردبیل مدیر صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستاییان و عشایر استان اردبیل گفت: همزمان با سفر رییس جمهور در بیش از 300 روستای استان اردبیل میز خدمت دایر می شود.

رضا عبداللهی روز سه شنبه 27 مهرماه در نشست خبری با اصحاب رسانه در عنبران سفلی اظهار کرد: در کنار دایر شدن این میز خدمت حکم بازنشستگی، از کارافتادگی و فوتی نیز برای بیمه شدگان این صندوق اعطا خواهد شد.

وی با گرامیداشت هفته وحدت و حضور در منطقه محروم و مرزی عنبران تصریح کرد: ما امروز در گرامیداشت هفته وحدت در این منطقه حاضر شدیم تا تعدادی از بازنشستگان صندوق بیمه روستایی و عشایری حکم آنها را اعطا کنیم.

مدیر صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستاییان و عشایر استان اردبیل با بیان اینکه در حال حاضر 64 هزار و 110 نفر از مزایای صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستاییان و عشایر در سطح استان بهره مند هستند، گفت: 181 هزار نفر در سرشماری سال 95 مشمول بهره مندی از مزایای این صندوق تشخیص داده شدند که 145 هزار نفر آنها در مناطق روستایی و عشایری و مابقی در شهرهای زیر 20 هزار نفر زندگی می کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برپایی 300 میز خدمت در سفر رییس جمهوری

برپایی 300 میز خدمت در سفر رییس جمهوری