مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 27 مهر 1400 ساعت 17:352021-10-19ورزشي

جدال «شیمیدر قم» با «رعد پدافند و سپاهان» در آغاز لیگ برتر بسکتبال


تیم بسکتبال شیمیدر قم در نخستین مسابقه خود از فصل 1401 – 1400 بازی های لیگ برتر بسکتبال مردان باشگاه های کشور مقابل رعد پدافند هوایی صف آرایی می کند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از قم، مسابقات فصل 1401 – 1400 با حضور سرمربی سابق تیم ملی یعنی مهران شاهین طبع استارت تمرینات خود را زده و اکثر روزها در دو نوبت صبح و عصر تمرین کرده، در گروه دوم مرحله مقدماتی با حریفانی همچون مهرام تهران، فولاد مبارکه سپاهان، اکسون تهران، صنعت مس رفسنجان، رعد پدافند هوایی تهران، صنایع هرمزگان و آویژه صنعت پارسا مشهد رقابت می کند.

این در حالی است که تیم های شهرداری گرگان، پالایش نفت آبادان، ذوب آهن اصفهان، صنعت مس کرمان، کوچین آمل، خانه بسکتبال خوزستان، نیروی زمینی تهران و نظم آوران نوین سیرجان در گروه دوم مقدماتی جای دارند و امسال نیز لیگ به سبب انگیزه بازیکنان برای عضویت در ترکیب تیم اعزامی به بازی های کاپ آسیا اوج هیجان را در پیش دارد.

در شرایطی که تیم های حاضر در فصل جدید لیگ برتر بسکتبال دیدارهای مقدماتی خود را به شکل متمرکز در تهران برگزار می کنند و بعد از آن وارد مرحله پلی آف می شوند، طبق برنامه اعلام شده از سوی فدراسیون بسکتبال، شیمیدر قم دو بازی متوالی در روزهای 28 و 30 مهر برگزار می کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جدال «شیمیدر قم» با «رعد پدافند و سپاهان» در آغاز لیگ برتر بسکتبال

جدال «شیمیدر قم» با «رعد پدافند و سپاهان» در آغاز لیگ برتر بسکتبال