مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 27 مهر 1400 ساعت 17:352021-10-19سياسي

انتقاد نماینده مرکز کهگیلویه و بویراحمد از تاخیر در تکمیل پروژه های راه


نماینده مردم مرکز استان کهگیلویه و بویراحمد از تاخیر در تکمیل پروژه های راهسازی انتقاد کرد و گفت: جاده های این استان بوی مرگ می دهند در حالی برخی پروژه ها عمر بیش از 20 سال دارند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از یاسوج، دکتر مهدی روشنفکر در نشست با افزود: ضروری است در سال های آینده با توجه به اهمیت این محور که در ترانزیت کالا و مسافر در سطح ملی اهمیت بالایی دارد اعتبار بیشتری پیش بینی شود.

روشنفکر خاطرنشان کرد: محور یاسوج- شیراز به طول 32 کیلومتر در حوزه استان کهگیلویه و بویراحمد باند دوم آن بیش از 65 درصد پیشرفت فیزیکی دارد و باقی مانده مسیر در حال اجرا بوده و فقط به خاطر کمبود اعتبار به کندی پیش می رود.

وی ادامه داد: این محور نیز استان را به شیراز و آزادراه شیراز - اصفهان متصل می کند که ضروری است از طریق ممکن نسبت به تامین اعتبار برای تکمیل باقی مانده پروژه مساعدت شود تا این مسیر را هرچه زودتر در اختیار هموطنان برای بهره برداری قرار گیرد.

روشنفکر با اشاره به اینکه محور یاسوج - اقلید نیز به طول 37 کیلومتر در حوزه استان واقع شده و باند دوم مسیر در حال اجرا است، یادآور شد: در ابتدای مسیر تقاطع غیر همسطح در حال اجرا بوده که مشکل اصلی این تقاطع به عنوان یکی از نقاط حادثه خیز تامین اعتبار نقدی برای آزادسازی اراضی است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انتقاد نماینده مرکز کهگیلویه و بویراحمد از تاخیر در تکمیل پروژه های راه

انتقاد نماینده مرکز کهگیلویه و بویراحمد از تاخیر در تکمیل پروژه های راه