مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 27 مهر 1400 ساعت 17:352021-10-19پزشكي

هزینه های ویرانگر ناباروری


درد و رنج و پیگیری درمان ناباروری برای زوج های جوان یک طرف و هزینه های بالای درمان طرف دیگر؛ به خصوص که بسیاری از بیمه ها هزینه های درمان ناباروری را پوشش نمی دهند و این می شود که بسیاری از زوج ها قید فرزندآوری را می زنند.

- درد و رنج و پیگیری درمان ناباروری برای زوج های جوان یک طرف و هزینه های بالای درمان طرف دیگر؛ به خصوص که بسیاری از بیمه ها هزینه های درمان ناباروری را پوشش نمی دهند و این می شود که بسیاری از زوج ها قید فرزندآوری را می زنند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، روزنامه همشهری نوشت: حیاط پژوهشگاه رویان در صبح بی رمق پاییزی جای سوزن انداختن نیست.

زنان و مردان جوان با چشم های پف کرده و خواب آلود در صف های مختلف منتظرند تا نوبتشان شود؛ هر کدام از شهر و دیاری و بهر امیدی.

بعضی ها از راه های خیلی دور آمده اند؛ گناباد، تنگستان، مینودشت، گلستان، طبس، لردگان، بندرعباس و بعضی ها از همین تهران راهشان به اینجا ختم شده است؛ زنان و مردانی با پرونده های قطور زیر بغل از برگه های آزمایش و نسخه های پزشکی و عکس سونوگرافی که به دنبال چاره ای به اینجا آمده اند.

از داخل صف ها گاهی زمزمه ای پر از بیم و نگرانی به گوش می رسد.

چندمین بارت است؟ چند سال است که بچه دار نشدید؟ ، ما هم همین قدر خرج کردیم ، مبارک باشد، دکترتان که بود؟ ، یعنی من هم امیدوار باشم؟ ، 2


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هزینه های ویرانگر ناباروری

هزینه های ویرانگر ناباروری