مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 27 مهر 1400 ساعت 17:352021-10-19بين الملل

تأکید سازمان ملل بر لزوم توقف کشتار فلسطینیان و تخریب منازل آنها


هماهنگ کننده ویژه سازمان ملل متحد در روند صلح خاورمیانه امروز در سخنانی از رژیم صهیونیستی خواست تا به حملات خود و قتل فلسطینیان و تخریب منازل مسکونی آنها پایان دهد.

- هماهنگ کننده ویژه سازمان ملل متحد در روند صلح خاورمیانه امروز در سخنانی از رژیم صهیونیستی خواست تا به حملات خود و قتل فلسطینیان و تخریب منازل مسکونی آنها پایان دهد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، تور وینسلند هماهنگ کننده ویژه سازمان ملل متحد در روند صلح خاورمیانه اعلام کرد که آژانس امدادرسانی و کاریابی سازمان ملل برای آوارگان فلسطین (آنروا) برای امنیت منطقه ضروری است و باید منابع کافی را در اختیار داشته باشد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازالجزیره، وینسلند افزود: اوضاع امنیتی کرانه باختری از جمله قدس رو به وخامت است و من از اسراییل می خواهم که به تخریب و تخلیه منازل مسکونی فلسطینیان پایان دهد.

هماهنگ کننده ویژه سازمان ملل متحد در روند صلح خاورمیانه تصریح کرد: ما نگران برنامه های اسراییل برای ساخت واحدهای مسکونی هستیم که شمال و جنوب کرانه باختری را از هم جدا می کند.

وی همچنین به جنایات روزانه رژیم صهیونیستی در مناطق مختلف فلسطین اشاره کرد و گفت: تعداد زیادی از فلسطینیان به ضرب گلوله نظامیان اسراییلی کشته و یا زخمی می شوند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تأکید سازمان ملل بر لزوم توقف کشتار فلسطینیان و تخریب منازل آنها

تأکید سازمان ملل بر لزوم توقف کشتار فلسطینیان و تخریب منازل آنها