مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 27 مهر 1400 ساعت 17:252021-10-19بين الملل

چند اسیر فلسطینی با وخامت حالشان در کارزار اعتصاب غذا به بیمارستان منتقل شدند


منابع فلسطینی اعلام کردند که چند اسیر فلسطینی که از دو تا سه ماه پیش به کارزار اعتصاب غذا با رژیم صهیونیستی پیوسته اند، امروز بر اثر وخامت حالشان به بیمارستان منتقل شده اند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، جواد بولس وکیل مرکز نادی الاسیر فلسطین می گوید که علاء الاعرج اسیر فلسطینی که از 73 روز پیش ،  بنا به اعلام این مرکز حمایت از اسرای فلسطینی، هشام ابوهواش دیگر اسیر فلسطینی است که از 64 روز پیش اعتصاب غذا کرده  و او هم با وخامت حالش به بیمارستان منتقل شد.

وکیل فلسطینی می گوید که حال مقداد القواسمی هم در نود و یکمین روز اعتصاب غذا بسیار وخیم شد و پزشکان او را به بخش مراقبت های ویژه منتقل کردند.

مرکز نادی الاسیر فلسطین می گوید، القواسمی با احتمال مرگ ناگهانی روبروست و علائم ظاهری او نشان دهنده افت شدید سیستم عصبی اوست که ممکن است باعث آسیب شدید مغزی وی شود.

این سه اسیر از جمله شش اسیر فلسطینی هستند که در مخالفت با بازداشت اداری خود به اعتصاب غذای باز ادامه می دهند.

ایمن عوده عضو عرب کنست هم که از ابتدای اعتصاب غذای اسرای فلسطینی از رژیم صهیونیستی خواسته بود آنها را آزاد کند امروز در بیمارستان کابلان در مرکز سرزمین های اشغالی که القواسمی اسیر فلسطینی با وخامت حالش بستری است، با عضو تندرو کنست که برای دیدن القواسمی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

چند اسیر فلسطینی با وخامت حالشان در کارزار اعتصاب غذا به بیمارستان منتقل شدند

چند اسیر فلسطینی با وخامت حالشان در کارزار اعتصاب غذا به بیمارستان منتقل شدند