مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 27 مهر 1400 ساعت 17:102021-10-19اجتماعي

بهره مندی 230 هزار لرستانی از خدمات کمیته امداد لرستان


مدیرکل کمیته امداد لرستان با اشاره به اینکه 57 میلیارد تومان برای اشتغال مددجویان در سال جاری مصوب شده است، افزود: 230 هزار نفر تحت پوشش کمیته امداد امام خمینی(ره) استان هستند.

- ایسنا/لرستان مدیرکل کمیته امداد لرستان با اشاره به اینکه 57 میلیارد تومان برای اشتغال مددجویان در سال جاری مصوب شده است، افزود: 230 هزار نفر تحت پوشش کمیته امداد امام خمینی(ره) استان هستند.

جلال شیخ پور در جلسه ستاد اشتغال مددجویان لرستان، اظهار کرد: در سال جاری سه هزار و 957 نفر به صورت حضوری با رعایت پروتکل های بهداشتی و یا شرکت در وبینار از آموزش های فنی و حرفه ای بهره مند شدند.

وی با اشاره به اینکه 57 میلیارد تومان برای اشتغال مددجویان کمیته امداد لرستان مصوب شده است، عنوان کرد: از ابتدای سال جاری تاکنون 323 نفر از فرزندان تحت پوشش این نهاد از طریق مراکز کاریابی استان مشغول به کار شدند و تا پایان سال پنج هزار و 500 طرح آموزشی برای ارتقای مهارت های حرفه آموزی مددجویان کمیته امداد اجرایی خواهد شد.

شیخ پور با بیان اینکه ماموریت نهاد کمیته امداد از بخش حمایتی صرف گذشته است، افزود: امروزه توقف در کمیته امداد به واسطه منابع و امکاناتی که در اختیار مددجویان تحت حمایت گذاشته می شود خیلی کوتاه شده و توانمندسازی سرعت گرفته است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بهره مندی 230 هزار لرستانی از خدمات کمیته امداد لرستان

بهره مندی 230 هزار لرستانی از خدمات کمیته امداد لرستان