مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 27 مهر 1400 ساعت 17:102021-10-19پزشكي

مراسم تودیع و معارفه رییس دانشگاه علوم پزشکی تبریز برگزار شد


مراسم تودیع و معارفه رییس دانشگاه علوم پزشکی تبریز با حضور مدیرکل بازرسی، ارزیابی، عملکرد و پاسخگویی به شکایات وزارت بهداشت در تبریز برگزار شد.

- ، علیرضا رحیم نیا روز سه شنبه در آیین تودیع و معارفه رییس دانشگاه علوم پزشکی با بیان اینکه مسئولیت ها ممکن است افراد را بهشتی و یا جهنمی کنند، افزود: جایگاه و شأن تبریز با دیرینه تاریخی و کهنی که دارد بالاتر از وضعیت فعلی است و باید همه دست در دست هم دهیم تا این شهر را به جایگاه اصلی خود برسانیم.

وی ادامه داد: در بحث انتخاب رییس جدید دانشگاه علوم پزشکی تبریز فردی را انتخاب کردیم که مورد وثوق اکثریت مجموعه بهداشت و درمان آذربایجان شرقی باشد.

رحیم نیا گفت: رییس دانشگاه علوم پزشکی باید از ظرفیت اعضای هیأت علمی دانشگاه به عنوان با ارزش ترین نیروی انسانی و همچنین سایر قسمت های استان استفاده کند.

وی اظهار کرد: ضروری است رییس دانشگاه علوم پزشکی تبریز با حضور تمام وقت در دانشگاه با مشکلات و وضعیت دانشگاه بیش از پیش آشنا شود.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری آذربایجان شرقی نیز در این مراسم گفت: در سال های اخیر به دلیل تشدید تحریم های ظالمانه در شرایط پیچیده تر و مشکل تری قرار گرفتیم و قبول کردن مسؤولیت در این شرایط بسیار سنگین است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مراسم تودیع و معارفه رییس دانشگاه علوم پزشکی تبریز برگزار شد

مراسم تودیع و معارفه رییس دانشگاه علوم پزشکی تبریز برگزار شد