مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 27 مهر 1400 ساعت 16:452021-10-19اقتصادي

تصمیم گیری ستاد تنظیم بازار کشور برای اقلام در این هفته


قرار است در این هفته تصمیماتی در سطح ملی برای اقلام و کالاها در ستاد تنظیم بازار اتخاذ شود که این تصمیمات منجر به ایجاد آرامش در بازار خواهد شد - ایسنا/خوزستان استاندار خوزستان گفت: قرار است در این هفته تصمیماتی در سطح ملی برای اقلام و کالاها در ستاد تنظیم بازار اتخاذ شود که این تصمیمات منجر به ایجاد آرامش در بازار خواهد شد صادق خلیلیان در پایان نشست ستاد تنظیم بازار خوزستان که امروز 27 مهرماه در اهواز برگزار شد، در جمع خبرنگاران اظهار کرد: امروز مباحث مربوط به چگونگی تنظیم بازار استان با توجه به تصمیمات اتخاذ شده در سطح ملی مورد بررسی قرار گرفت.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، وی افزود: دستگاه های اجرایی مسئول نحوه ذخایر کالاهای اساسی استان را به شکلی تنظیم کنند تا شاهد نوسان و افزایش قیمت کالا در بازار نباشیم.

استاندار خوزستان گفت: قرار است در این هفته تصمیماتی در سطح ملی برای اقلام و کالاها در ستاد تنظیم بازار اتخاذ شود که این تصمیمات منجر به ایجاد آرامش در بازار خواهد شد.

خلیلیان عنوان کرد: امیدواریم براساس اتخاذ این تصمیمات، شاهد پشتیبانی همزمان از تولید و مصرف در استان خوزستان و کشور باشیم.

انتهای پیام


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تصمیم گیری ستاد تنظیم بازار کشور برای اقلام در این هفته

تصمیم گیری ستاد تنظیم بازار کشور برای اقلام در این هفته