مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 27 مهر 1400 ساعت 16:152021-10-19اجتماعي

هشدار زرد هواشناسی برای بارش های رگباری و کاهش محسوس دما در خراسان رضوی


اداره کل هواشناسی خراسان رضوی با صدور اطلاعیه ای نسبت به بارش های رگباری و کاهش محسوس دما در این استان هشدار سطح زرد داد.

- متن این اطلاعیه به شرح زیر است: طبق پیش بینی های انجام شده از فردا چهارشنبه 28 مهرماه با نفوذ تدریجی سامانه ناپایدار جوی که با جریانات سرد شمالی همراه است، ضمن افزایش ابرناکی شاهد شروع بارش های رگباری از ناحیه شمال غرب استان خواهیم بود، با گسترش این سامانه جوی طی روز پنجشنبه تا اوایل وقت جمعه 29 و 30 مهرماه برحجم بارش ها در سطح استان به ویژه نیمه شمالی افزوده شده همچنین انتظار می رود دما نیز به طور محسوسی در سطح استان کاهش یابد.

توصیف ناپایداری مورد انتظار: - وقوع بارش های رگباری در برخی نقاط همراه با رعد و برق و وزش باد شدید به ویژه در نیمه شمالی - کاهش محسوس دما از روز پنجشنبه 29 مهرماه تا روزهای ابتدایی هفته آینده(حداکثر دمای روزانه بین 8 تا 10 درجه و حداقل دمای شبانه بین 5 تا 7 درجه سلسیوس) در مناطق سردسیر و کوهستانی دمای حداقل شبانه به کمتر از صفر درجه سلسیوس نیز خواهد رسید.

- وزش باد شدید در مناطق باد خیز استان همراه با گردوخاک، کاهش دید و احتمال بروز خسارت منطقه اثر: - الف) وقوع بارش در سطح استان بویژه نیمه شمالی و در برخی از نواحی مرتفع سایر نقاط استان - ب) وزش باد شدید در سطح استان بویژه نواحی بادخیز غرب و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هشدار زرد هواشناسی برای بارش های رگباری و کاهش محسوس دما در خراسان رضوی

هشدار زرد هواشناسی برای بارش های رگباری و کاهش محسوس دما در خراسان رضوی