مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 27 مهر 1400 ساعت 15:252021-10-19بين الملل

عربستان در سازمان ملل: اسراییل به اشغالگری پایان داده و از سرزمین های عربی خارج شود


عربستان ضمن تاکید بر اینکه حقوق فلسطینیان به سرقت رفته و امیدی به تأسیس این کشور نیست از مقر سازمان ملل به شدت رژیم صهیونیستی را مورد حمله قرار داد و از شورای امنیت خواست این رژیم را مجبور کند به اشغالگری پایان داده و از سرزمین های عربی خارج شود.

- عربستان ضمن تاکید بر اینکه حقوق فلسطینیان به سرقت رفته و امیدی به تأسیس این کشور نیست از مقر سازمان ملل به شدت رژیم صهیونیستی را مورد حمله قرار داد و از شورای امنیت خواست این رژیم را مجبور کند به اشغالگری پایان داده و از سرزمین های عربی خارج شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از خبرگزاری واس، عبدالله بن یحیی المعلمی، نماینده دائم عربستان در سازمان ملل در نشست کمیته اقتصادی و مالی که به منظور بررسی پیامدهای اقتصادی و اجتماعی رژیم صهیونیستی بر معیشت ملت فلسطین در فلسطین اشغالی از جمله قدس شرقی و ساکنان عرب در جولان سوریه تأکید کرد که حق توسعه، حق تعیین سرنوشت و حق زندگی از اساسی ترین حقوقی است که قوانین بین الملل برای همه مردم جهان بدون استثنا تضمین کرده است.

وی گفت، گزارش های سازمان ملل بیانگر میزان نقض ها و پیامدهای اقتصادی و اجتماعی رژیم صهیونیستی بر احوال زندگی ملت فلسطین و ساکنان جولان، تداوم نقض قطعنامه های بین المللی توسط رژیم صهیونیستی از جمله قطعنامه 236/75 مجمع عمومی سازمان


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عربستان در سازمان ملل: اسراییل به اشغالگری پایان داده و از سرزمین های عربی خارج شود

عربستان در سازمان ملل: اسراییل به اشغالگری پایان داده و از سرزمین های عربی خارج شود