مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 27 مهر 1400 ساعت 14:552021-10-19ورزشي

مربی گل گهر: تمرینات و اردوهای خوبی داشتیم/ آمادگی کامل برای فصل داریم


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از سیرجان، مجتبی سرآسیایی مربی تیم فوتبال گل گهر سیرجان قبل از بازی مقابل تراکتورسازی تبریز با تبریک هفته تربیت بدنی با بیان اینکه لحظه شماری برای داشتیم.

وی ادامه داد: باید اول کار تشکر کنم از باشگاه خوب گل گهر، مدیریت و هیأت مدیره باشگاه که برنامه ریزی خیلی خوبی داشتند که شرایط به خوبی جلو برود، تمرینات بسیار خوب و اردوهای بسیار خوبی داشتیم.

سرآسیایی بیان کرد: بر مبنای تحلیل و آنالیز دو فصل گذشته لیگ برتر بحث آمادگی جسمانی را برنامه ریزی کردیم.

تیم فنی در رأس آن قلعه نویی و همکاران خوبی که داریم تحلیل خیلی خوبی داشتند و باید تشکر کنم از بازیکنان خوب مان که این فشار برنامه ریزی شده و مدون و بسیار مدرن را تحمل کردند و روزهای خیلی سختی داشتیم و ما فکر می کنیم بیشترین روزها و تایم را در پیش فصل داشتیم و بازیکنان ما فشار زیادی متحمل شدند که قطعا به کیفیت کارشان در طول فصل کمک می کند.

وی در رابطه با بازیکنان و تیمی که بسته شده توضیح داد: بازیکنان خیلی خوبی از فصول گذشته داشتیم و بر مبنای نیاز تاکتیکی که قلعه نویی و تیم فنی تعریف کردند بازیکنان خیلی خوبی در پیش فصل اضافه شدند و با تحلیل و کارشناسی زیاد بازیکنان خیلی خوبی جذب کردیم و بر خلاف صحبت هایی که گفته می شود با رقم های خیلی معقول و آمادگی کامل داری


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مربی گل گهر: تمرینات و اردوهای خوبی داشتیم/ آمادگی کامل برای فصل داریم

مربی گل گهر: تمرینات و اردوهای خوبی داشتیم/ آمادگی کامل برای فصل داریم