مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 27 مهر 1400 ساعت 14:502021-10-19اقتصادي

لزوم بهره برداری از پروژه های آبفا طبق برنامه زمان بندی


مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان قم بر لزوم بهره برداری از پروژه های آب و فاضلاب طبق برنامه زمان بندی، توسط پیمانکاران تأکید کرد.

- ایسنا/قم مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان قم بر لزوم بهره برداری از پروژه های آب و فاضلاب طبق برنامه زمان بندی، توسط پیمانکاران تأکید کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، علی جان صادق پور که به صورت مستمر و میدانی روند اجرا و میزان پیشرفت پروژه های آب و فاضلاب را بررسی می کند، پس از بازدید از عملیات احداث قطعه دوم خط انتقال مجتمع آبرسانی قمرود گفت: با اجرای 14 هزار متر خط انتقال در این پروژه، آبرسانی به 18 روستای دهستان قمرود بهبود پیدا می کند.

وی از پیشرفت 35 درصدی این پروژه خبر داد و اظهار داشت: قطعه دوم خط انتقال مجتمع آبرسانی قمرود با هزینه ای بالغ بر 80 میلیارد ریال تا پایان سال جاری به بهره برداری خواهد رسید.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان قم همچنین از پروژه احداث بخش 5 خطوط انتقال آب کهک بازدید و خاطرنشان کرد: احداث بیش 9 کیلومتر خط انتقال،احداث مخزن و ایستگاه پمپاژ بین راهی 500 مترمکعبی شماره 3 ابرجس، احداث سایت مخزن ذخیره 1000 مترمکعبی کرمجگان و اجرای سیستم تله متری و کنترل از جمله بخش های این پروژه به شمار می رود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

لزوم بهره برداری از پروژه های آبفا طبق برنامه زمان بندی

لزوم بهره برداری از پروژه های آبفا طبق برنامه زمان بندی