مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 27 مهر 1400 ساعت 14:502021-10-19اقتصادي

حفظ هویت تاریخی تقویت گردشگری را در پی دارد


دبیر کمیسیون گردشگری اتاق بازرگانی قم با تأکید برلزوم صیانت از تپه باستانی قلی درویش گفت: حفظ هویت های تاریخی شهر تقویت و رونق گردشگری را در پی دارد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، الهام نداف نیا عنوان کرد: در بین رویکردهای اقتصادی، فرهنگی، اجتماعی گردشگری رویکرد تاریخی یکی از مهم ترین بخش های این صنعت محسوب می شود که سالانه توریست های بسیاری را به خود جذب می کند.

وی با بیان اینکه باید قدر داشته های خود را بدانیم تاکید کرد: تپه باستانی قلی درویش یکی از جاذبه های بی نظیر قم محسوب می شود که از نظر مطالعه زندگی گذشتگان پر جاذبه و پراهمیت است، جایی که اسطوره و تاریخ باهم به رقابت در آمده اند.

در مکتوبات ما به شایستگی و بالندگی سخن از این منطقه گفته شده است.

رییس کانون زنان بازرگان اتاق بازرگانی قم با تأکید بر لزوم شناساندن این جاذبه گردشگری قم اظهار کرد: متاسفانه وقتی با برخی همشهریان درباره این جاذبه صحبت می کنیم اظهار بی اطلاعی می کنند در حالی که در شهرهای دیگر این شهروندان هستند که برای حفاظت از میراث های باستانی خود پیشقدم شده و مانع از تخریب می شوند.

نداف نیا افزود: درسطح بین الملل ارگان هایی تحت عنوان سازمان مدیریت مقصد(DMO)، با عملکرد که دفاع از هویت و حفظ جاذبه های تاریخی را به عهده دارند که یکی از بخش های پر مخاطب و جذاب تورهای گردش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حفظ هویت تاریخی تقویت گردشگری را در پی دارد

حفظ هویت تاریخی تقویت گردشگری را در پی دارد