مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 27 مهر 1400 ساعت 14:502021-10-19ورزشي

مدال آوران بسیجی چهاردهمین لیگ علمی پایا در قم تجلیل شدند


دانش آموزان بسیجی نخبه و مدال آور چهاردهمین لیگ علمی بین المللی پیشگامان ایران اسلامی(پایا)، طی مراسمی در سالن اجتماعات خانه معلم قم، تجلیل شدند.

- ایسنا/قم دانش آموزان بسیجی نخبه و مدال آور چهاردهمین لیگ علمی بین المللی پیشگامان ایران اسلامی(پایا)، طی مراسمی در سالن اجتماعات خانه معلم قم، تجلیل شدند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، آیین تجلیل از دانش آموزان بسیجی مدال آور چهاردهمین لیگ علمی بین المللی پیشگامان ایران اسلامی(پایا) با رعایت دستورالعمل های بهداشتی، در سالن اجتماعات خانه معلم استان قم برگزار شد.

در این مراسم محمدرضا موحد جانشین فرماندهی سپاه استان قم طی سخنانی اظهار داشت: به برکت خون مطهر شهدا و ایثار رزمندگان اسلام، امروز در چندین رشته علمی، جزو 10 کشور برتر دنیا هستیم و در مقابل تجاوزات دشمن، قدرت بازدارندگی داریم.

وی با اشاره به فرازهایی از بیانیه گام دوم انقلاب و فرمایش رهبر معظم انقلاب که ما از قله های دانش عقب هستیم، افزود: افتخار آفرینی علمی دانش آموزان موجب افتخار و سربلندی ما هست و البته این را باید بدانیم که هنوز راه زیادی را تا رسیدن به قله های دانش در پیش داریم.

موحد تاکید کرد: جوانان و نوجوانان برای پیشرفت خود همواره نماز اول وقت و نیکی به پدر و مادر و نیز توجه به علم اندوزی، ورزش و عبادت را سرلوحه امور خود ق


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مدال آوران بسیجی چهاردهمین لیگ علمی پایا در قم تجلیل شدند

مدال آوران بسیجی چهاردهمین لیگ علمی پایا در قم تجلیل شدند