مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 27 مهر 1400 ساعت 14:452021-10-19سياسي

تعامل بنیاد شهید با شرکت های دانش بنیان برای خرید محصولات توانبخشی


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، سید امیرحسین قاضی زاده هاشمی معاون رییس جمهور و رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران و معاون علمی و فناوری رییس جمهور از نمایشگاه دائمی محصولات دانش بنیان صادرات محور با عنوان خانه نوآوری و فناوری ایران (IHIT) در .

- رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران گفت: با توجه به نیاز جامعه ایثارگری باید خرید انجام شود و البته باید از کیفیت محصولات اطمینان پیدا کنیم.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، سید امیرحسین قاضی زاده هاشمی معاون رییس جمهور و رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران و معاون علمی و فناوری رییس جمهور از نمایشگاه دائمی محصولات دانش بنیان صادرات محور با عنوان خانه نوآوری و فناوری ایران (IHIT) در محل نمایشگاه بین المللی تهران بازدید و از محصولات دانش بنیان حوزه تجهیزات توانبخشی رونمایی کردند.

قاضی زاده هاشمی در حاشیه بازدید از این نمایشگاه در خصوص استفاده بنیاد شهید و امور ایثارگران از این تجهیزات گفت: دایره سنی جامعه هدف ما به گونه ای است که به خدمات توانبخشی به صورت گسترده نیاز دارد.

رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران با اشاره به افزایش میانگین سنی جامعه هدف بنیاد عنوان کرد: موضوع توانبخشی برای ما بسیار جدی است، زیرا میانگین سنی پدران و مادران معظم شهدای ما، حدود 80 سال و همسران گرام


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تعامل بنیاد شهید با شرکت های دانش بنیان برای خرید محصولات توانبخشی

تعامل بنیاد شهید با شرکت های دانش بنیان برای خرید محصولات توانبخشی