مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 27 مهر 1400 ساعت 14:252021-10-19اقتصادي

سرمایه گذاری 200 میلیارد تومانی برای زیرساخت شهرک های صنعتی


مدیرعامل سازمان صنایع کوچک و شهرک های صنعتی ایران گفت: تا پایان سال بالغ بر 200 میلیارد تومان در زمینه زیرساخت های شهرک های صنعتی و واحدهای تولیدی و صنعتی سرمایه گذاری خواهیم کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از سمنان، علی رسولیان بعد از ظهر امروز در جلسه کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید استان سمنان که با حضور استاندار سمنان در سالن جلسات یادگار امام(ره) استانداری برگزار شد، اظهار کرد: امیدواریم استان سمنان مسیر توسعه را بیش از گذشته طی کند و به هدف گذاری رشد هشت درصدی اقتصادی دست یابد که این مهم در سایه همگرایی محقق می شود.

وی اضافه کرد: با وجود فشارهای تحریم که کشور با آن مواجه است و در بخش های مختلف مشکل ایجاد کرد، بخش خصوصی در اقتصاد کشور بسیار خوب عمل کرده است.

مدیرعامل سازمان صنایع کوچک و شهرک های صنعتی ایران افزود: با وجود این فشارها، عمق داخلی سازی در بخش تولید کشور افزایش یافت و واردات برخی اجناس حذف شد.

رسولیان ادامه داد: ستادهای تسهیل نقش بسیار تأثیرگذاری در این موفقیت ها داشتند که از ستاد تسهیل و رفع موانع تولید استان سمنان نیز تقدیر و تشکر دارم.

وی با بیان اینکه تولیدات صنعتی کشور در سال گذشته بیش از هفت درصد رشد داشته است، عنوان کرد: واحدهای صنعتی راکد کشور نیز نسبت به پایان سال 99، در حال حاضر بالغ بر 10 درصد کاهش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سرمایه گذاری 200 میلیارد تومانی برای زیرساخت شهرک های صنعتی

سرمایه گذاری 200 میلیارد تومانی برای زیرساخت شهرک های صنعتی