مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 27 مهر 1400 ساعت 14:252021-10-19اقتصادي

اجرای پروژه های برق در همدان به ارزش 1500 میلیارد تومان


پروژه های یک هزار و 500 میلیارد تومانی برق در همدان در دست اجراست.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از همدان، سیدسعید شاهرخی عصر امروز در شورای هماهنگی مدیران صنعت آب و برق استان همدان با بیان اینکه حضور وزیر نیرو در همدان به خاطر رفع مشکلات کم آبی این استان، نشانگر حرکت جهادی ایشان است و قدردان هستیم اظهار کرد: امیدواریم با حضور وزیر نیرو در دولت جدید، شاهد جهش در پروژه های وزارت نیرو باشیم.

وی با اشاره به اینکه وزارت نیرو یکی از وزارتخانه هایی است که در راستای توسعه استان، تلاش ها و طرح های چشم گیری داشته است گفت: سدهای مختلفی در جنوب استان احداث شده که هر کدام مشکلات یک منطقه را پوشش می دهد.

استاندار همدان با بیان اینکه سد هایی که طی چند سال اخیر در استان احداث شده و یا در دست احداث هستند نقش موثری در استان ایفا خواهند کرد گفت: فاضلاب تهدید جدی برای استان بود که با تلاش مدیران استان خوشبختانه امروز به یک فرصت تبدیل شد ه است.

وی با بیان اینکه در حوزه برق نیز مدیران مربوطه با تلاش شبانه روزی توانسته اند اقدامات اثرگذاری انجام دهند و واحدهای تولیدی در این زمینه مشکل خاصی نداشته باشند افزود: چندین پست مهم برق در استان راه اندازی شده و بیش از  یک هزار و 500 میلیارد تومان پروژه نیز در دست اجرا است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اجرای پروژه های برق در همدان به ارزش 1500 میلیارد تومان

اجرای پروژه های برق در همدان به ارزش 1500 میلیارد تومان