مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 27 مهر 1400 ساعت 14:202021-10-19سياسي

سامانه الکترونیکی یکپارچه نظارت بر مدارس غیردولتی راه اندازی می شود


سخنگوی کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس در تشریح بررسی های جلسه امروز کمیسیون متبوع خود خبر داد: بر اساس مصوبه امروز کمیسیون، وزارت آموزش و پرورش مکلف به راه اندازی سامانه الکترونیکی یکپارچه نظارت بر مدارس غیردولتی شد.

- سخنگوی کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس در تشریح بررسی های جلسه امروز کمیسیون متبوع خود خبر داد: بر اساس مصوبه امروز کمیسیون، وزارت آموزش و پرورش مکلف به راه اندازی سامانه الکترونیکی یکپارچه نظارت بر مدارس غیردولتی شد.

رضا حاجی پور در گفت و گو با ایسنا، درخصوص جلسه امروز کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس عنوان کرد: در نشست امروز کمیسیون بررسی طرح اصلاح موادی از قانون تاسیس و اداره مدارس و مراکز آموزشی و پرورشی غیردولتی ادامه پیدا کرد و تا ماده 11 آن مورد بررسی قرار گرفت.

وی افزود: براساس مصوبه امروز کمیسیون، وزارت آموزش و پرورش باید حداکثر ظرف 6 ماه سامانه الکترونیکی یکپارچه مدیریت، نظارت و ارزیابی کلیه مدارس و مراکز آموزشی و پرورشی غیردولتی را راه اندازی کند.

همچنین مقرر شد تمامی آمار کارکنان، دانش آموزان، فضا، تجهیزات آموزشی، مجوزهای تاسیس و راه اندازی، شاخص های ارزیابی، میزان شهریه، درآمدها و هزینه های آن ها و هر نوع تسهیلات و حمایت های دریافتی به طور جامع، دقیق و شفاف در این سامانه درج شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سامانه الکترونیکی یکپارچه نظارت بر مدارس غیردولتی راه اندازی می شود

سامانه الکترونیکی یکپارچه نظارت بر مدارس غیردولتی راه اندازی می شود