مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 27 مهر 1400 ساعت 14:152021-10-19اجتماعي

افتتاح نخستین پانیسون مطالعاتی در همدان


مدیرکل کتابخانه های عمومی استان همدان از افتتاح نخستین پانیسون مطالعاتی استان همزمان با هفته کتاب خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از همدان، عاطفه زارعی عصر امروز در نشست انجمن کتابخانه های عمومی شهرستان از افتتاح نخستین پانیسون مطالعاتی استان همزمان با هفته کتاب خبر داد و اظهار کرد: فعالیت بخش خصوصی در قالب پانسیون و سالن های مطالعه باید با اخذ مجوز از نهاد کتابخانه های عمومی انجام شود تا فعالیت این گونه مراکز ضابطه مند و تحت نظارت باشد.

وی افزود: از اعضای انجمن کتابخانه های عمومی شهرستان در شهرها و روستاهای استان درخواست داریم که ما را در اشاعه فرهنگ کتاب و کتابخوانی یاری کنند تا به سهم خود در کاهش مخاطرات اجتماعی تأثیرگذار باشیم.

مدیرکل کتابخانه های عمومی استان همدان با بیان اینکه یکی از برنامه های مهم و فرهنگی ما جشنواره کتابخوانی رضوی است، تصریح کرد: مشارکت دستگاه ها و پشتیبانی اعضای انجمن در این جشنواره می تواند ما را در راستای تحقق اهداف جشنواره کتابخوانی رضوی، یاری رساند.

وی با بیان اینکه کتابخانه مرکزی همدان نیاز به اعتبارات ویژه است، ادامه داد: در حال حاضر سالن های مطالعه موجود در کتابخانه مرکزی و سایر کتابخانه های عمومی شهر همدان پاسخگوی نیاز مردم نیست و باید این فضاها گسترش یابد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افتتاح نخستین پانیسون مطالعاتی در همدان

افتتاح نخستین پانیسون مطالعاتی در همدان