مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 27 مهر 1400 ساعت 14:152021-10-19اقتصادي

منابع مطالعاتی کتابخانه زندان مرکزی افزایش یابد


فرماندار همدان خواستار افزایش منابع مطالعاتی و توجه بیشتر به کتابخانه زندان مرکزی همدان شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از همدان، محمدعلی محمدی عصر امروز در نشست انجمن کتابخانه های عمومی شهرستان اظهار کرد: توسعه کتابخانه و احداث یک مجتمع فرهنگی در شهر جورقان از جمله ضرورت هایی است که باید با همکاری اداره کل کتابخانه های عمومی استان، شهرداری و شورای شهر جورقان مد نظر قرار گیرد.

وی افزود: در سال جاری پس از 12 سال به طول انجامیدن، کتابخانه و مجتمع فرهنگی شهید مظاهری در شهر مریانج به بهره برداری رسید اما در شهر جورقان این کمبود و فقدان یک سالن آمفی تئاتر بسیار قابل توجه است و مشکل داریم.

فرماندار همدان با اشاره به همکاری صورت گرفته از سوی دهیاران روستاهای یکن آباد، دهپیاز و گنبد در تامین زمین به منظور احداث کتابخانه تاکید کرد: به اعتبارات دولتی در این خصوص نباید اکتفا کرد و با جلب مشارکت بانک ها، خیرین روستا و دیگر منابع باید کار را سریعتر به سرانجام رساند.

وی با بیان اینکه اولویت دادن مباحث و نیازهای اقتصادی نسبت به مسایل فرهنگی در سطح جامعه یک آسیب جدی است افزود: به جای مطالعه مفید و توجه به دغدغه های فرهنگی، فضای مجازی با حجم وسیعی از اخبار و مطالب غیر مفید نوجوانان، جوانان و عموم مردم را سرگرم کرده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

منابع مطالعاتی کتابخانه زندان مرکزی افزایش یابد

منابع مطالعاتی کتابخانه زندان مرکزی افزایش یابد