مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 27 مهر 1400 ساعت 14:052021-10-19اقتصادي

گازبهای بیش از 3 میلیون مشترک تهرانی رایگان شد


مدیرعامل شرکت گاز استان تهران گفت: از زمستان 1399 و زمان اجرای طرح بخشودگی گازبها تا شهریورماه امسال، در مجموع حدود 3 میلیون و 280 هزار مشترک مشمول این طرح شده اند.

- مدیرعامل شرکت گاز استان تهران گفت: از زمستان 1399 و زمان اجرای طرح بخشودگی گازبها تا شهریورماه امسال، در مجموع حدود 3 میلیون و 280 هزار مشترک مشمول این طرح شده اند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، سعید توکلی با بیان اینکه بیش از یک میلیون و 800 هزار قبض با گازبهای رایگان در تابستان امسال صادر شده است، افزود: این طرح همسو با حمایت از حقوق مشترکان خانگی (مسکونی) کم مصرف است و می تواند عامل مهمی برای تشویق مصرف کنندگان گاز طبیعی برای مصرف بهینه باشد.

وی درباره اصلاح الگوی مصرف مشترکان گفت: مقدار گاز مصرفی مشترکان ارتباط مستقیمی با نحوه استفاده آنها از گاز طبیعی دارد و استفاده بهینه گاز سبب می شود هم در مصرف گاز و هم در منابع مالی خود صرفه جویی کنند.

مدیرعامل شرکت گاز استان تهران تصریح کرد: همان طور که مصرف بهینه و کم سبب تخفیف و بخشودگی می شود، مصرف خارج از الگوی متعارف و بهینه، افزایش گازبها را به دنبال دارد.

توکلی درباره نکات مصرف بهینه گاز اظهار کرد: پوشیدن لباس گرم در زمستان و حفظ دمای مناسب 18 تا 21 درجه (دمای رفاه)، استفاده از وسایل گازسوز استاندارد با بازده حرارتی بالا، هوشمندسازی م


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

گازبهای بیش از 3 میلیون مشترک تهرانی رایگان شد

گازبهای بیش از 3 میلیون مشترک تهرانی رایگان شد