مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 27 مهر 1400 ساعت 13:052021-10-19اقتصادي

عامری: مشکل فروش آنلاین داروها به خاطر تعارض منافع و انحصارطلبی است


مدیر کمیته حمایت از کسب و کار در اتاق بازرگانی ایران گفت: سازمان غذا و دارو به جای سنگ اندازی با فروشگاه های آنلاین تعامل کند.

- بنا به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری تسنیم، محسن عامری مدیر کمیته حمایت از کسب و کار در اتاق بازرگانی ایرانی با اشاره به اینکه موضوع اقتصاد دیجیتال و پلتفرم های فروشگاه های آنلاین از دو دهه گذشته در جهان مطرح است، گفت: کسب و کارهای مرتبط به این حوزه در این مدت در همه جای دنیا در حال فعالیت هستند و نمی توان به صورت دستوری جلوی فروش آنلاین محصولات مختلف را گرفت.

وی افزود: پدیده فروش و خدمات آنلاین از زمان شیوع کرونا در ایران توسعه خاصی پیدا کرده است و فروشگاه های آنلاین باعث سهولت دسترسی مصرف کنندگان به کالاهای اساسی و مورد نیاز شده است؛ همچنین در کشور دولت و حاکمیت توانسته از مزیت های مربوطه برای کنترل سلامت جامعه استفاده کند.

عامری با اشاره به اقدام سازمان غذا و دارو از حدود چهار سال پیش از سال 1397 اظهار داشت: این سازمان دستورالعملی را تدوین کرده است که طبق آن ضوابطی برای فروش آنلاین فراورده های سلامت غیردارویی مثل انواع مولتی ویتامین ها و مکمکل های مورد استفاده مردم و ورزشکاران تعیین شده اند.

بر همین اساس و طبق همان دستورالعمل از بین 13هزار داروخانه فعال به حدود 213 داروخانه مجوز فروش آنلاین داده است تا از طریق


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عامری: مشکل فروش آنلاین داروها به خاطر تعارض منافع و انحصارطلبی است

عامری: مشکل فروش آنلاین داروها به خاطر تعارض منافع و انحصارطلبی است