مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 27 مهر 1400 ساعت 12:552021-10-19پزشكي

برگزاری کارگاه کشوری متاآنالیز شبکه ای


 مرکز مطالعات مرور نظام مند و متاآنالیز دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه با همکاری کاکرین ایران کارگاه کشوری متاآنالیز شبکه ای را برگزار می کند.

-  مرکز مطالعات مرور نظام مند و متاآنالیز دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه با همکاری کاکرین ایران کارگاه کشوری "متاآنالیز شبکه ای" را برگزار می کند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، رییس مرکز مطالعات مرور نظام مند و متاآنالیز دانشگاه با انتشار این خبر گفت: در این کارگاه که در روزهای چهارشنبه و پنج شنبه مورخ 28 لغایت 29 مهرماه برگزار می شود، اعضای هیات علمی، دانشجویان و محققین سراسر کشور با بهره مندی از تدریس دکتر امین دوستی ایرانی، استادیار اپیدمیولوژی دانشگاه علوم پزشکی همدان با موضوعات مطرح شده آشنا خواهند شد.

دکتر فاطمه رجعتی افزود: این کارگاه به شکل مجازی و در بستر skyroom با پیش نیاز، آشنایی با مفاهیم متاآنالیز، آشنایی با نرم افزار R برگزار خواهد شد.

بنابر اعلام روابط عمومی معاونت تحقیقات و فناوری وزارت بهداشت، برنامه کارگاه ضبط شده و همراه با محتوا و پکیج ها در اختیار شرکت کنندگان قرار خواهد گرفت و به شرکت کنندگان گواهی حضور اعطا می شود.

این کارگاه طی روزهای چهارشنبه و پنج شنبه مورخ 28 لغایت 29 مهرماه از ساعت: 16 تا 19 برگزار می شود و لینک ثبت نام آن عبارت است از: https://workshop.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برگزاری کارگاه کشوری متاآنالیز شبکه ای

برگزاری کارگاه کشوری متاآنالیز شبکه ای