مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 27 مهر 1400 ساعت 12:502021-10-19پزشكي

افتتاح خوابگاه دانشجویی 216 نفره 15 خرداد دانشکده بهداشت دامغان


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه استان های خبرگزاری دانشجو، خوابگاه دانشجویی 15 خرداد دانشکده بهداشت دامغان با حضور ویدئوکنفرانسی محمدعلی زلفی گل، وزیر علوم، - خوابگاه دانشجویی 15 خرداد دانشکده بهداشت دامغان با حضور ویدئوکنفرانسی وزیر علوم، تحقیقات و فناوری و معاون فرهنگی و دانشجویی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی بهره برداری شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه استان های خبرگزاری دانشجو، خوابگاه دانشجویی 15 خرداد دانشکده بهداشت دامغان با حضور ویدئوکنفرانسی محمدعلی زلفی گل، وزیر علوم، تحقیقات و فناوری و معاون فرهنگی و دانشجویی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی بهره برداری شد.

حامد احمدی، مدیرکل ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) استان سمنان گفت: خوابگاه دانشجویی 15 خرداد دانشکده بهداشت دامغان زیر مجموعه 14 خوابگاه دخترانه طرح خورشید است که ظرفیت اسکان 216 دانشجو را دارد.

احمدی ادامه داد: این طرح در زمینی به مساحت 4 هزار و 500 متر مربع و با اعتبار 360 میلیارد ریال ایجاد و تجهیز شد.

مدیرکل ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) بیان کرد: با توجه به قرار گرفتن استان سمنان در همجواری پایتخت، همه سمنان را استان برخوردار تصور می کنند در حالی که با سفر به مناطق دور و محروم، متوجه می شویم که این استان نیز باید جزو استان های محروم به صورت ویژه دیده شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افتتاح خوابگاه دانشجویی 216 نفره 15 خرداد دانشکده بهداشت دامغان

افتتاح خوابگاه دانشجویی 216 نفره 15 خرداد دانشکده بهداشت دامغان