مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 27 مهر 1400 ساعت 12:502021-10-19ورزشي

چین برای والدینِ کودکان بدرفتار یا مجرم، مجازات در نظر می گیرد


پارلمان چین اخیرا پیش نویس قانونی را ارائه کرده که به موجب آن برای والدینی که کودکان آنها رفتارهای خیلی بد از خود نشان داده یا مرتکب جرمی می شوند، - پارلمان چین اخیرا پیش نویس قانونی را ارائه کرده که به موجب آن برای والدینی که کودکان آنها رفتارهای خیلی بد از خود نشان داده یا مرتکب جرمی می شوند، مجازات هایی در نظر گرفته می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، در پیش نویس قانون ارتقاء آموزش خانواده، در صورت مشاهده سوءرفتار شدید یا ارتکاب جرم از سوی کودکانِ تحت مراقبت والدین، سرپرستان این کودکان توبیخ شده و می بایست در برنامه های راهنمای آموزش خانواده شرکت کنند.

ژانگ تیه وی، سخنگوی کمیسیون امور قانونگذاری در کنگره ملی خلق چین (NPC) گفت: دلایل زیادی برای رفتارهای نامناسب نوجوانان وجود دارد و فقدان یا آموزش نامناسب خانواده از علل اصلی آن محسوب می شود.

همچنین پیش نویس قانون ارتقاء آموزش خانواده که این هفته در جلسه کمیته دائم کنگره ملی خلق چین مورد بررسی قرار خواهد گرفت از والدین می خواهد که برای فرزندانشان زمانی را برای استراحت، بازی و ورزش ترتیب دهند.

پکن امسال اقدامات قاطعانه ای از جمله مقابله با اعتیاد جوانان به بازی های آنلاین که اصطلاحا نوعی ماده مخدر روحی تلقی می شود و همچنین مقابله با تقلید کورکورانه از سلبریتی های اینترنتی را انج


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

چین برای والدینِ کودکان بدرفتار یا مجرم، مجازات در نظر می گیرد

چین برای والدینِ کودکان بدرفتار یا مجرم، مجازات در نظر می گیرد