مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 27 مهر 1400 ساعت 12:452021-10-19پزشكي

از ظرفیت اساتید دانشگاه علوم پزشکی تبریز به نحو احسن استفاده شود


مدیرکل بازرسی، ارزیابی ، عملکرد و پاسخگویی به شکایات وزارت بهداشت گفت: رییس جدید دانشگاه علوم پزشکی تبریز باید از همه ی ظرفیت ها و پتانسیل اساتید این دانشگاه استفاده کرده و با حضور تمام وقت در دانشگاه با مشکلات و وضعیت دانشگاه آشنا شود.

- مدیرکل بازرسی، ارزیابی ، عملکرد و پاسخگویی به شکایات وزارت بهداشت: از ظرفیت اساتید دانشگاه علوم پزشکی تبریز به نحو احسن استفاده شود ایسنا/آذربایجان شرقی مدیرکل بازرسی، ارزیابی ، عملکرد و پاسخگویی به شکایات وزارت بهداشت گفت: رییس جدید دانشگاه علوم پزشکی تبریز باید از همه ی ظرفیت ها و پتانسیل اساتید این دانشگاه استفاده کرده و با حضور تمام وقت در دانشگاه با مشکلات و وضعیت دانشگاه آشنا شود.

دکتر علیرضا رحیم نیا روز سه شنبه، 27 مهر ماه، در آییین تکریم و معارفه ی ریاست دانشگاه علوم پزشکی تبریز که با حضور مسئولین کشوری و استانی و جمعی از اساتید و کارکنان این دانشگاه برگزار شد، اظهار کرد: شرایط کشور آرمانی نیست و آقای رییسی زمانی را دولت را تحویل گرفت که شرایط مطلوبی حاکم نبود و یقینا هرکس در این شرایط مسئولیتی را می پذیرد، جهاد می کند.

وی ادامه داد: روزی که من مسئولیت جدیدم را در وزارت بهداشت تحویل گرفتم، ستاد امر به معروف و نهی از منکر در پیامی ضمن تبریک این مسئولیت، به من یادآوری کرد که هم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

از ظرفیت اساتید دانشگاه علوم پزشکی تبریز به نحو احسن استفاده شود

از ظرفیت اساتید دانشگاه علوم پزشکی تبریز به نحو احسن استفاده شود