مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 27 مهر 1400 ساعت 12:352021-10-19سياسي

حاضریم جان خود را برای بازگشت مسجد به جایگاه اصلی فدا کنیم


متأسفانه با تصمیمات غلط مدیریتی مسجد از جایگاه اصلی خود کنار گذاشته شده و می خواهیم از این مسیر اشتباه رجعت کرده و توبه تشکیلاتی کنیم.

- ، حجت الاسلام رضا عزت زمانی معاون فرهنگی سازمان تبلیغات اسلامی در نشست مجازی با معاونین فرهنگی سازمان تبلیغات اسلامی، ضمن قدردانی از زحمات مدیران و معاونین فرهنگی شهرستان ها و دست اندرکاران مهرواره اوج اظهار داشت: در این مقطع برخی از دوستان به حق ما را یاری کردند و این تلاش ها شعف آفرین است؛ البته برخی هم برای کمک در این مسیر از قافله عقب ماندند که امیدواریم با همت این امر جبران شود.

معاون فرهنگی سازمان تبلیغات اسلامی با تبریک اعیاد ماه ربیع گفت: این گفته امام عصر (عج) است که اگر اجتماع قلوب بین مردم بود این همه ظهور به تأخیر نمی افتاد و این یکی از مهمترین توصیه های حضرت حجت (عج) است.

وی ابراز داشت: یکی از پایگاه های کلیدی و مهم که همه ما به آن اعتقاد داریم مسجد است؛ مسجدی که محل خدمت به مردم، محل عبادت و ارتباط است و جایگاهی برای تحقق اهداف اسلامی و اعتقادی و ساختن یک جامعه تمدن ساز است اما متأسفانه مسجد از جایگاه اصلی خود کنار گذاشته شده و این پایگاه اصلی را به خاطر تصمیمات غلط مدیریتی از دست داده ایم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حاضریم جان خود را برای بازگشت مسجد به جایگاه اصلی فدا کنیم

حاضریم جان خود را برای بازگشت مسجد به جایگاه اصلی فدا کنیم