مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 27 مهر 1400 ساعت 12:302021-10-19اقتصادي

آغاز سرشماری آزمایشی نفوس و مسکن از یکم آبان در خوزستان


رییس سازمان مدیریت و برنامه ریزی خوزستان از آغاز سرشماری آزمایشی نفوس و مسکن در یکی از مناطق اهواز از یک آبان ماه خبر داد و گفت: سرشماری سال 1405 ثبتی مبنا و با سرشماری دوره های گذشته متفاوت خواهد بود.

- ایسنا/خوزستان رییس سازمان مدیریت و برنامه ریزی خوزستان از آغاز سرشماری آزمایشی نفوس و مسکن در یکی از مناطق اهواز از یک آبان ماه خبر داد و گفت: سرشماری سال 1405 ثبتی مبنا و با سرشماری دوره های گذشته متفاوت خواهد بود.

مهرداد نیکو در نشست خبری که امروز 27مهرماه در اهواز برگزار شد، اظهار کرد: در آستانه برگزاری سرشماری نفوس و مسکن سال 1405 قرار داریم و از این رو سرشماری آزمایشی در یکی از مناطق شهرستان اهواز از یک تا 20 آبان ماه انجام خواهد شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، وی افزود: سرشماری به علت گستردگی و فعالیت در همه نقاط شهری، روستایی و عشایری کار بسیار دشواری است اما سرشماری نفوس و مسکن سال 1405 با سرشماری های قبلی متفاوت است و رویکرد آن ثبتی مبنا است.

رییس سازمان مدیریت و برنامه ریزی خوزستان گفت: در سرشماری های نفوس و مسکن گذشته اطلاعات به دست آمده از مراجعه مستقیم به خانوارها بود و تمام شماری انجام می شد اما در سرشماری 1405، اطلاعات ثبتی مبنا، مبنای سرشماری قرار می گیرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آغاز سرشماری آزمایشی نفوس و مسکن از یکم آبان در خوزستان

آغاز سرشماری آزمایشی نفوس و مسکن از یکم آبان در خوزستان