مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 27 مهر 1400 ساعت 12:252021-10-19دانش

آیندگان در خصوص کارهای ما قضاوت خواهند کرد


رییس سابق دانشگاه علوم پزشکی تبریز گفت: خدا را شاهد می گیرم که با کمترین تحمیل هزینه به مجموعه، بیشترین هزینه ها را متحمل شدیم و آیندگان در خصوص کارهای ما قضاوت خواهند کرد.

- دکتر محمدحسین صومی روز سه شنبه، 27 مهر ماه، در آییین تکریم و معارفه ی ریاست دانشگاه علوم پزشکی تبریز که با حضور مسئولین کشوری و استانی و جمعی از اساتید و کارکنان این دانشگاه برگزار شد، اظهار کرد: آنچه که ما در این مدت انجام دادیم، وظیفه ی ما در مقابل امانت سپرده شده بود، من فردی نیستم که کاری را به خاطر گرفتن هدیه انجام دهم و ما دنبال اجر و پاداش نیستیم و هر کاری انجام دادیم، ادای دِینی بود در مقابل مسئولیتی که داشتیم.

وی با بیان اینکه دانشگاه علوم پزشکی امانتی بسیار بزرگ و پویا است، ادامه داد: خدا را شاهد می گیرم که هیچگاه بدون وضو وارد این دانشگاه نشدم، چراکه اعتقاد دارم دانشگاه یک مکان مقدسی است که باید در این مکان گره گشای کار مردم و جامعه باشیم.

وی اضافه کرد: قصد ارائه ی گزارش عملکرد ندارم و تمامی کارها، خاطرات و البته موانعی که بر سر راهم ایجاد شده بود را در یک کتاب خواهم نوشت اما در این حد می توانم بگویم که ساخت 650 هزار متر مربع در بدترین شرایط اقتصادی کشور، اراده ای قوی می خواهد که توسط دلسوزان و کسانی انجام شد که در قبال خون شهیدان مسئول هستند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آیندگان در خصوص کارهای ما قضاوت خواهند کرد

آیندگان در خصوص کارهای ما قضاوت خواهند کرد