مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 27 مهر 1400 ساعت 12:252021-10-19سياسي

همکاری وزارت ارتباطات و سازمان بازرسی برای توسعه دولت الکترونیکی


رییس بازرسی کل کشور با حضور در جلسه شورای معاونان وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات و ارائه گزارشی از مسائل پیش روی این حوزه، برای ارائه راهکارهای رفع مسائل اعلام آمادگی کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از وزارت ارتباطات، حجت الاسلام حسن درویشیان رییس سازمان بازرسی کل کشور به همراه تعدادی از مدیران مرتبط سازمان بازرسی با موضوعات کاری وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات امروز با حضور در جلسه شورای معاونان وزارت ارتباطات، با عیسی زارع پور وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات و معاونان و مدیران شرکت ها و سازمان های تابعه این وزارتخانه دیدار کرد.

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در این جلسه با تشکر از حضور رییس سازمان بازرسی کل کشور و هیئت همراه در وزارت ارتباطات، گفت: حل برخی از مشکلات این حوزه نیاز به عزم و اراده ملی دارد چرا که این حوزه در زندگی کل مردم کشور تأثیرگذار است.

وزیر ارتباطات از نگاه ویژه سازمان بازرسی کل کشور به حل مسائل تقدیر و با استقبال از پیشنهاد تشکیل کارگروه مشترک برای بررسی موضوعات مربوط به این حوزه، تاکید کرد: حل مسائل و مشکلات این حوزه نیاز به همکاری دیگر دستگاه ها و قوای کشور دارد.

حسن درویشیان رییس سازمان بازرسی کل کشور نیز در این دیدار با اشاره به رویکرد پیشگیرانه و آسیب شناسی در سازمان بازرسی کل کشور،


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

همکاری وزارت ارتباطات و سازمان بازرسی برای توسعه دولت الکترونیکی

همکاری وزارت ارتباطات و سازمان بازرسی برای توسعه دولت الکترونیکی