مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 27 مهر 1400 ساعت 12:202021-10-19ورزشي

درخشش دانشجوی دانشگاه یزد در دومین مسابقات قهرمانی پارابدمینتون بانوان کشور


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه استان های خبرگزاری دانشجو، منا کامیابی، دانشجوی دانشگاه یزد در دومین مسابقات قهرمانی پارابدمینتون بانوان کشور که به مناسبت گرامیداشت هفته پاراالمپیک در استان اصفهان برگزار شد، - دانشجوی دانشگاه یزد در دومین مسابقات قهرمانی پارابدمینتون بانوان کشور موفق به کسب مدال طلای دوبل و نقره تک نفره این مسابقات شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه استان های خبرگزاری دانشجو، منا کامیابی، دانشجوی دانشگاه یزد در دومین مسابقات قهرمانی پارابدمینتون بانوان کشور که به مناسبت گرامیداشت هفته پاراالمپیک در استان اصفهان برگزار شد، موفق به کسب مدال طلای دوبل و نقره تک نفره این مسابقات شد.

کامیابی در این باره گفت: این دومین دوره از سری مسابقات قهرمانی پارابدمینتون در کشور است که توانستم در کلاس SU5 بازی کرده و در قسمت دوبل این مسابقات مقام اول و تک نفره نیز مدال نقره را از آن خود کنم.

دانشجوی دانشگاه یزد با بیان اینکه هم زمان با قبولی در رشته جغرافیای دانشگاه یزد با رشته ورزشی پارابدمینتون آشنا شده ام، بیان داشت: در گذشته با رشته ورزشی بدمینتون آشنایی داشتم، اما در سال 1398 کار خود را به صورت حرفه ای با ورزش پارابدمینتون شروع کرده و توانستم در سال 1395 مقام سوم بدمینتون شهرستان شهرضا اصفهان و در سال 1398 نیز توانستم مقام دوم استانی در رشته پاراب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

درخشش دانشجوی دانشگاه یزد در دومین مسابقات قهرمانی پارابدمینتون بانوان کشور

درخشش دانشجوی دانشگاه یزد در دومین مسابقات قهرمانی پارابدمینتون بانوان کشور