مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 27 مهر 1400 ساعت 12:202021-10-19اقتصادي

اصلاح طلبان هم به محاکمه روحانی رسیدند؟


«محاکمه روحانی» تیتر یک روزنامه اصلاح طلب آفتاب یزد است.

بخشی از مخالفان او تاکنون صحبت از محاکمه اش می کردند اما با اعلام حکم پرونده سیف، رییس کل سابق بانک مرکزی (92 تا 97)، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دیگر رسانه های خبرگزاری فارس،  محاکمه روحانی تیتر یک روزنامه اصلاح طلب آفتاب یزد است.

بخشی از مخالفان او تاکنون صحبت از محاکمه اش می کردند، اما با اعلام حکم پرونده، ولی الله سیف، رییس کل سابق بانک مرکزی (92 تا 97)، گویا این اصلاح طلبان هستند که خواهان محاکمه او شده اند.

آفتاب یزد در گفت وگویی با یک وکیل دادگستری، از قول او پیرامون جرم و حکم سیف و عراقچی می نویسد: چنانچه چرایی را ناظر بر دلیل صدور دستور استفاده از ابزار مداخله ارزی برای مدیریت بازار ارز توسط رییس جمهور وقت جناب روحانی و چگونگی را ناظر بر کیفیت اجرای این دستور توسط آقایان سیف و عراقچی بدانیم، اگرچه از جهت چگونگیِ وقوع این جرم، محاکمه روحانی شرط لازم محکومیت آقایان سیف و عراقچی نمی باشد؛ ولی از جهت چراییِ وقوع این جرم، محاکمه روحانی شرط لازم محکومیت این آقایان به نظر می رسد.

روزنامه جهان صنعت هم در یادداشتی روحانی را شریک سیف دانسته و نوشته: دولت ها بانک مرکزی را همواره به چشم قلک نگاه می کنند و هرگاه در تأمین منابع مالی به تنگنا می خورند به رییس بانک مرکزی دستور می دهند قلک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اصلاح طلبان هم به محاکمه روحانی رسیدند؟

اصلاح طلبان هم به محاکمه روحانی رسیدند؟