مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 27 مهر 1400 ساعت 12:152021-10-19ورزشي

تجهیزات پزشکی ورزشی مازندران تقویت می شود/ اجرای طرح «کوچ»


رییس فدراسیون پزشکی ورزشی با اشاره به اینکه مازندران نگین ورزش کشور و جهان محسوب می شود، گفت: تجهیزات پزشکی ورزشی استان متناسب با این ظرفیت ها تقویت می شود.

- ، غلامرضا نوروزی بعدازظهر سه شنبه در نشست پزشکی ورزشی مازندران در ساری با بیان اینکه ورزش مازندران نگین ورزش کشور و جهان است، افزود: بسیاری از اردوهای ورزشی قبل از مسابقات برون مرزی و بین المللی در مازندران برگزار و پوشش پزشکی این اردوها به صورت مطلوب برگزار می شود.

وی با بیان اینکه تجهیزات پزشکی ورزشی استان مازندران در حد ورزشکاران ملی و بین المللی باشد، گفت: مازندران قطب کشتی کشور و دنیا است و باید مسائل پزشکی ورزشکاران در استان انجام شود.

وی ادامه داد: امکانات موردنیاز پزشکی ورزشی مازندران در حال تقویت است و برای پوشش پزشکی مسابقات و اردوها نیز حمایت های لازم را انجام خواهیم داد.

نوروزی با اظهار اینکه مازندران دو سال متوالی در رده اول هیئت های پزشکی ورزشی کشور قرار دارد، گفت: وجود تیم های مختلف ورزشی، ضرورت توجه بیشتر به استان را الزامی می سازد.

رییس فدراسیون پزشکی ورزشی، چاقی و کم تحرکی بین دانش آموزان را سبب بروز بسیاری از بیماری ها و آسیب ها دانست و گفت: از طریق ورزش می توان بسیاری این بیماری ها را کنترل کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تجهیزات پزشکی ورزشی مازندران تقویت می شود/ اجرای طرح «کوچ»

تجهیزات پزشکی ورزشی مازندران تقویت می شود/ اجرای طرح «کوچ»